Uvjeti za kupovinu
Navedeni uvjeti definiraju postupak naručivanja, plaćanja, isporuke i povrata proizvoda ponuđenih na našim stranicama.
Isporučitelj (prodavatelj) je Umami d.o.o., Varaždin, Ljudevita Gaja 1, OIB: 09833360185, MB: 02868326, Telefon: 042/601-759, e-mail:info@umami.hr
IBAN: HR2923400091110695685
SWIFT: PBZGHR2X
U cijenu je uključen PDV 25 %. Valuta plaćanja je hrvatska kuna (kn).
Kupac (potrošač) robe je posjetitelj web trgovine, koji odabere barem jedan proizvod, ubaci ga u košaricu, plati kreditnom karticom.
Naručivanje online
Da biste izvršili narudžbu, jednostavno dodajte robu u košaricu za kupnju i slijedite upute korak po korak. Naš vodič će vas voditi kroz proces do uspješnog završetka vaše narudžbe.
Naručivanjem robe prihvaćate naše Uvjete kupovine. Nakon potvrđivanja cijene i dostupnosti odabrane robe, primit ćete elektronsku potvrdu Vaše narudžbe, koja uključuje ugovor između vas i tvrtke Umami d.o.o..
Usluge Umami d.o.o. internet trgovine mogu koristiti osobe starije od 18 godina.
Plaćanje
Naručene proizvode kupac će platiti direktno kreditnom karticom prilikom narudžbe.
Načini plaćanja:
Kreditne kartice – Jednokratno:
Isporuka proizvoda
Naručene proizvoda kupac preuzima u kod prodavatelja
Reklamacija proizvoda
Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske, posebice Zakonu o obveznim odnosima. Kupac ima pravo na reklamaciju u odnosu na materijalne nedostatke u rokovima i zbog razloga propisanih odredbama navedenog Zakona. Kupac može pisani prigovor odnosno reklamaciju uputiti na e-mail:
angelus.restoran@gmail.com
sa naznakom reklamacija.
Prodavatelj će smatrati reklamaciju valjanom ako pregledom proizvoda utvrdi da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju će u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos. Ukoliko ustanovi da reklamacija nije pravovaljana o istome će obavijestiti Kupca u roku od 15 dana od dana primitka reklamacije.
Raskid ugovora
PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA SKLOPLJENOG IZVAN POSLOVNIH PROSTORIJA ILI SKLOPLJENOG NA DALJINU
- Potrošač može, ne navodeći razlog, jednostrano raskinuti ovaj ugovor, u roku od 14 dana od dana sklapanja ugovora ili po njegovom primitku.
- Pravo na jednostrani raskid ugovora počinje teći od datuma isporuke tj. od datuma za osobno preuzimanje pošiljke.
- Kako bi ostvario pravo na jednostrani raskid, potrošač mora trgovcu pisano dostaviti obavijest u kojoj navodi da raskida ugovor. Obavijest mora biti napisana na trajnom mediju i sadržavati podatke koji su niže naznačeni, a može se dostaviti kao pismo poslano poštom ili elektronička pošta.
- Ako potrošač koristi svoje pravo na jednostrani raskid, neće snositi u vezi s tim nastale troškove osim izravnih troškova povrata robe te umanjenja vrijednosti robe.
- Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena ili nakon što nam dostavite dokaz da ste nam robu poslali nazad.
- Primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora možete elektronički ispuniti i poslati.
- Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.